15 października 2015

Informacje

Moi drodzy!
Piszę wiadomość z ogromną przykrością, ale sytuacja na blogu zmusza mnie do tego.
Od dłuższego czasu słyszę wszelkie obietnice od Was, że wkrótce pojawią się odpisy. Bardzo się z tego cieszę. Tylko nie wydaje mi się, że jesteście politykami. Bo od jakichś dwóch-trzech tygodni na blogu zapanowała dosłowna cisza pod względem wątkowania. Jeżeli sytuacja do końca miesiąca sytuacja się nie poprawi, będę zmuszona zamknąć bloga, z tym, że tym razem reaktywacji z całą pewnością nie będzie. 
Z bloga zostali usunięcie autorzy nieaktywni, którzy nie odpisali mi ani słowem na maile. A ja mam tylko nadzieję, że sytuacja się poprawi, bo mam pomysły jak ubarwić nasze blogowe życie, z tym, że wprowadzanie ich jest bezsensowne, co widać na przykładzie postów fabularnych. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz