Silvertain


Zamek Królowej Silvertain

Monarcha: Ava
Arystokracja [1/3]: Luen Nightmare-Vi
Służba [/3]:
Kucharze [/3]:
Stajenny [/1]:

Koszary

Ośrodek, w którym stacjonują żołnierze oraz szkolą się rekruci i piechurzy.
Dyplomata (/1):
Marszałek (/1):
— zarządza administracją (dyplomacja, podatki, żywność, zaopatrzenie, handel), przekazuje rozkazy króla i rozdziela je między oddziałami. Minimalny wiek marszałka wynosi 50 lat.
Strażnik (/2):
— żołnierz, który działa samodzielnie. Pilnuje porządku, wykonuje niebezpieczne misje, dba o królestwo, bierze udział w ważnych bitwach oraz strzeże, aby żaden wróg czy szpieg nie przeniknął w szeregi armii. Minimalny wiek strażnika wynosi 35 lat.
Dowódca armii (/1)
— dowodzi daną armią w konkretnej części terytorium. Minimalny wiek wynosi 40 lat.
Dowódca legionu (/2): 
— dowodzi żołnierzami w liczbie dziesięciu tysięcy. Minimalny wiek wynosi 35 lat.
Kapitan (/4)
— dowodzi załogą twierdzy, strażnicy czy mniejszego fortu. Minimalny wiek to 27 lat.
Sierżant (/4)
— wykonuje rozkazy kapitana, dowodzi pododdziałem. Minimalny wiek to 22 lata.
Werbownik (/2)
— werbuje oraz szkoli rekrutów i młodych żołnierzy.
Zbrojny/jeździec/najemnik (1/4): Aquila,
— wyszkoleni żołnierze. Biorą udział w wojnach i wielkich bitwach.
Jeźdźcy smoków (2/5): Aerin, Luen Nightmare-Vi
— odważni i odpowiednio wyszkoleni żołnierze, których zadaniem jest oswajanie i tresowanie dzikich smoków, a także kierowanie nimi podczas wojen i bitew.
Piechur (/3)
— bronią granic i twierdz. Nadal się szkolą.
Rekrut (/3)
— adept na żołnierza.

Miasto położone na zachodzie, większą część zajmują góry, mniejszą zaś wyżyny i równiny. Teren górski jest całkowicie przystosowany do wymogów militarnych. Znajduje się tam zamek oraz koszary i place musztry. Na terenie wyżynnym mieszka drobna szlachta, zaś dalej domy są rozmieszczone coraz bliżej siebie. Przez miasto przepływa rzeka Gothar, której źródło znajduje się nieopodal pałacu Królowej. 
Drobna szlachta (/3):
Wykonywane zawody zostaną wpisane dopiero po ich zajęciu.
Zielarka - Jassel Vitarias

Pod Smoczym Ogonem

Gospoda położona nieopodal morza, oferuje całkiem smaczną strawę oraz mnóstwo pokoi noclegowych do wynajęcia za odpowiednią sumę. Karczma podzielona jest na dwie części, nieopodal wyjścia siedzą Ci zamożniejsi goście, zaś dalej pijaczkowie, piraci i inni rozrabiacy.
Gospodarz (/1):
Kucharz (/1):
Barmanka (/3):

Jabłko Aurory

Najpopularniejszy dom uciech w Silvertain. Odwiedzają go zarówno wyżej postawieni urzędnicy, jak i biedniejsi panowie. Kuszą tutaj nie tylko dziewczęta, ale również rozsądne ceny za ich usługi.
Właściciel (/1):
Ekskluzywna kurtyzana (/1):
Kurtyzana (/2): 

Jedyne neutralne miejsce, gdzie wojna się nie liczy – tam zginie każdy, nieważne po której stronie stoi. Tylko głupcy zapuszczają się na wody niebezpiecznego morza, którego głębiny podobnież zamieszkują najgorsze koszmary senne, na syrenach kończąc, a po którego powierzchni pływa statek piracki wybijający w pień wszystkich (może za wyjątkiem figlarnych młódek, ale takie zdarzają się rzadko), którzy akurat okażą się interesujący.