Zamek Królowej Silvertain
Monarcha: AvaArystokracja [1/3]: Luen Nightmare-Vi
Służba [/3]:
Kucharze [/3]:
Stajenny [/1]:
Koszary
Ośrodek, w którym stacjonują żołnierze oraz szkolą się rekruci i piechurzy.
Dyplomata (/1):
Marszałek (/1):
— zarządza
administracją (dyplomacja, podatki, żywność, zaopatrzenie, handel), przekazuje
rozkazy króla i rozdziela je między oddziałami. Minimalny wiek marszałka wynosi
50 lat.
Strażnik (/2):
—
żołnierz, który działa samodzielnie. Pilnuje porządku, wykonuje niebezpieczne
misje, dba o królestwo, bierze udział w ważnych bitwach oraz strzeże, aby żaden
wróg czy szpieg nie przeniknął w szeregi armii. Minimalny wiek strażnika wynosi
35 lat.
Dowódca armii (/1)
— dowodzi
daną armią w konkretnej części terytorium. Minimalny wiek wynosi 40 lat.
Dowódca legionu (/2):
— dowodzi
żołnierzami w liczbie dziesięciu tysięcy. Minimalny wiek wynosi 35 lat.
Kapitan (/4)
— dowodzi
załogą twierdzy, strażnicy czy mniejszego fortu. Minimalny wiek to 27 lat.
Sierżant (/4)
— wykonuje
rozkazy kapitana, dowodzi pododdziałem. Minimalny wiek to 22 lata.
Werbownik (/2)
— werbuje
oraz szkoli rekrutów i młodych żołnierzy.
Zbrojny/jeździec/najemnik (1/4): Aquila,
— wyszkoleni
żołnierze. Biorą udział w wojnach i wielkich bitwach.
Jeźdźcy smoków (2/5): Aerin, Luen Nightmare-Vi
— odważni i odpowiednio wyszkoleni żołnierze, których zadaniem jest oswajanie i tresowanie dzikich smoków, a także kierowanie nimi podczas wojen i bitew.
Piechur (/3)
— bronią
granic i twierdz. Nadal się szkolą.
Rekrut (/3)
— adept
na żołnierza.
Miasto położone na zachodzie, większą część zajmują góry, mniejszą zaś wyżyny i równiny. Teren górski jest całkowicie przystosowany do wymogów militarnych. Znajduje się tam zamek oraz koszary i place musztry. Na terenie wyżynnym mieszka drobna szlachta, zaś dalej domy są rozmieszczone coraz bliżej siebie. Przez miasto przepływa rzeka Gothar, której źródło znajduje się nieopodal pałacu Królowej.
Drobna szlachta (/3):
Wykonywane zawody zostaną wpisane dopiero po ich zajęciu.
Zielarka - Jassel Vitarias
Zielarka - Jassel Vitarias
Pod Smoczym Ogonem
Gospoda położona nieopodal morza, oferuje całkiem smaczną strawę oraz mnóstwo pokoi noclegowych do wynajęcia za odpowiednią sumę. Karczma podzielona jest na dwie części, nieopodal wyjścia siedzą Ci zamożniejsi goście, zaś dalej pijaczkowie, piraci i inni rozrabiacy.
Gospodarz (/1):
Kucharz (/1):
Barmanka (/3):
Jabłko Aurory
Najpopularniejszy dom uciech w Silvertain. Odwiedzają go zarówno wyżej postawieni urzędnicy, jak i biedniejsi panowie. Kuszą tutaj nie tylko dziewczęta, ale również rozsądne ceny za ich usługi.
Właściciel (/1):
Ekskluzywna kurtyzana
(/1):
Kurtyzana (/2):
Jedyne neutralne miejsce, gdzie
wojna się nie liczy – tam zginie każdy, nieważne po której stronie stoi. Tylko
głupcy zapuszczają się na wody niebezpiecznego morza, którego głębiny podobnież
zamieszkują najgorsze koszmary senne, na syrenach kończąc, a po którego
powierzchni pływa statek piracki wybijający w pień wszystkich (może za
wyjątkiem figlarnych młódek, ale takie zdarzają się rzadko), którzy akurat
okażą się interesujący.